God snabbmat

Ibland behövs den, den färdiga frysmaten.

Åtminstone för mig. För ibland spricker allt vad planering och förberedelser heter…
Vilken tur då att det finns snabbmat som är riktigt god!

Har du inte provat Findus Falafel med couscous ännu så tycker jag du ska göra det.
För en billig penning får man en mättande portion med falafel, couscous, kikärtor och grillad röd paprika bl.a. I många frysmat tycker jag det är på tok för lite grönsaker men i denna får man en hyfsad dos i alla fall. Den känns fräsch liksom.
Rätten är inte stark men lite kryddig. Och konsistensen är helt ok trots fryst/mikrovärmt.

Så är du matlådelös på lunchen – var inte ledsen för det utan prova falafeln!

En reaktion på ”God snabbmat

  1. Det verkar ju bra, ska köpa hem och ha som en bra lösning då jag lider av ideé torka ibland……..oj vad jag kan göra det…..

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

