Restauranglunch idag

Idag lunchade jag och en arbetskompis på en av mina favoritlunchrestauranger – Legumés på Hornsgatan 80 i Stockholm.
Alltid lika gott, fast idag var det godare än vanligt faktiskt, det var extra sting i grejerna!
 

lunch

De serverar buffé (fräscht bakom glasdisk, man pekar och de lägger upp på tallriken) och idag valde jag:

Veggolasagne…
Moussaka…
Falafel…
Sojabitar…
Hommus…
Cous-Coussallad…

Ja ni hör och ser ju själva hur gott det är på Legumés. :)

2 reaktioner på ”Restauranglunch idag

  1. Det där låter som ett toppenställe, borde åka dit märker jag…….jag har ju hand om rest med just en veg buffé bland annat…..

  2. Fitness: Nu blir jag ju nyfiken på vilken restaurang det är, det får du lov att berätta någon gång så jag får komma och äta. :)

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

