En Glad Midsommar

midsommar2

Jag vill önska er en riktigt Glad Midsommar!

Pojkvännen och jag kommer att fira den tillsammans med goda vänner.
Det blir både lunch och middag tillsammans. Har dock inte bestämt ännu vad jag ska äta… Jag vill gärna hinna föreberda några goda, gärna nya, rätter till mig själv vid sådana här tillfällen, eftersom jag oftast inte äter det resten av sällskapet äter. Ingen i min familj eller kompiskrets skippar köttet nämligen. Men nu har jag inte hunnit då det har varit galet mycket både på jobbet, extrajobbet och privat.
Till lunch kommer jag att äta färskpotatis, gräddfil och gräslök, för det få vi på plats, men vilket tillbehör jag ska välja till, det vet jag inte än.
Och vad jag ska grilla i kväll vet jag inte heller… men det bjuds tydligen potatissallad till har jag hört.

Hur som helst blir det en härlig midsommar – det är jag säker på! :)

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

