Härlig morgonrutin

barfrukost
Jag känner mig lyckligt lottad över att ha en tomt med blåbärsris och hallonbuskar på. Att kunna börja dagen med att dra på mig en klänning och ett par gummistövlar och gå endast några få meter från huset och plocka solvarma bär till frukostfilen. Det är en tradition jag vill njuta av så mycket det bara går. Redan på kvällen längtar jag till morgonen!

Idag blir det även förmiddags-bärplock. Vi ska nämligen ha fikagäster idag och de ska få njuta av blåbärsmuffins är planen!

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

