Nytt till köket

Har unnat mig lite nytt till köket.
Köksbordet behövde en vintrig duk och jag hittade en i vitt på Village som jag slog till på. Där köpte jag samtidigt de två ljuslyktorna som passar så bra till.

Mönstret kommer fram fint i mörkret.

Det blev en julig kökshandduk från Village också.

Mango splitter, en mangokärn-borttagare, hittade jag på Coop.

Har inte använt den än men jag räknar med att den ska göra kökslivet betydligt enklare. Tycker det är krångligt att kärna ur mangos…

En väldigt grön diskmedelspump pryder numera vår diskbänk. Gillar den skarpt! Från inredningsbutiken In & Finn.

2 reaktioner på ”Nytt till köket

  1. En sån där Mango manick visste jag inte fanns. Mina barn älskar Mango även fast det tar emot att handla då den rest långväga. Men ack man bråkar med den där frukten! Bra tips. Ska kika efter en sådan.

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

