Vad händer 2012 då? + omröstning!

Ja händer det något särskilt här på bloggen under nästa år? Har jag några nyårslöften för 2012?

Njäe inga stora saker. Men en sak som Peter och jag har sagt till oss själva är att planera måltiderna bättre. Inga löften är givna om HUR bra men siktet är inställt mot att matplanera några mål i veckan ett par veckor i månaden. Gör vi det mer än det är det en utmärkt bonus förstås!
Så några matplaneringar kommer att dyka upp här på bloggen framöver.

Annars tänkte jag väl fortsätta att skriva och visa på ungefär samma sätt som hittills. Såvida ni, mina mycket värdefulla läsare, inte har några speciella önskemål? Det är alltid roligt att veta vad ni tycker. :)
Det kan ni alltid säga i en kommentar men jag lägger även in en liten omröstning här. Fler val är möjliga att kryssa i. Skriv en kommentar om det är något helt annat du vill läsa om.

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

