Bokrea 2012

Precis som 2011 så unnade jag mig i år en kokbok på bokrean. Det blev en som jag gått och suktat efter länge, ”sött sweet dulce” av Anna och Fanny Bergenström.
Tre böcker har jag av dem nu och de är lika underbara alla tre! Fotona i kokböcker är bland det viktigaste i dem tycker jag, kanske viktigast, och Bergenströms böcker överträffar alla krav jag möjligtvis kan ha inom det området! Att recepten dessutom är smått fantastiska gör dessa tre böcker till några av mina absoluta favoriter i min kokboks-hylla.

 

2 reaktioner på ”Bokrea 2012

Hej! Vad har du på hjärtat? :)

